Saturday, September 05, 2009

uh~~

lama sda x mencoretkn idea ku di sini...
busy 2 ndala,, tpi pyh mau on9...
emm..
aku ada story yg ingin di kongsi...

pd 2 sept lepas ketika sore hari...
aku ada praktikum kimia d lab kimia..
jam 14 lewat...
ketika menjalani praktikum..
tetiba meja praktikum d lab 2 bergoyang2..
dlm hatiku sepa la yg goyang2 nie..
padahal 2 meja ,, meja batu..
rupa2nya berlaku 1 gegaran yg di namakn gempa bumi...
gempa yg berpusat d bandung itue..
nyampe ke bogor juga rupanya..
kamiyg semua dlm lab itue pon berlari keluar menyelamatkn diri..
fuh~ 1st time tersa gempa....
sandi eh... hahah
tp beberapa minit lps 2 kami pon masuk kembali..
menjalani praktikum kimia yg tut~~
hahaha....

em,, time raya pon teman2 senegara ku pon ada yg kembali ke tanah air mereka..
dlm 7 org la...
waa~~
Aku merelakan diri untk meraya d perantauan shj...
apa buleh buat.. heheh
kpd family2 ku,, ingt aku ar.. jgn lupa aku d sini....
fuh~~~ bnyk lg pengen ku coretkn tetapi biarlah ..
nnti menyebabkn sesuatu berlaku....
perkara sensitif kn.. tngk la news hari2...
haha
daa~~~

1 comment:

  1. waah..risaunyaa...doa banyak2 ok syg..tawakal..ok..semoga sentiasa dlm keadaan yg baik2 saja..
    mest best kan sana..banyak pengalaman...nnt kak ina mo kumpul duit byk2..mau pegi sana...heee

    ReplyDelete