Wednesday, June 01, 2011

1st of june...

....

10 days lg nak final...

rasa grogi lak.. (grogi=nerves)

mudah2an everthing is okey..

...........................................................

miss my mum...

bagi aku ibu adalah segala2nya...

kalo yg mama rasa okey,, itulah aku rasa okey...

baek dari mama, baek lah dari aku..

semua perkara termasuklah semua tentang jodoh aku..

jodoh..?? erm..

sebenarnya aku blum nak putuskan hidup jodoh2 nie..

sebab, aku masih ingin membahagiakan ke dua orang tua ku....

terlalu bnyk pengorbanan mereka terhadap ku..

baru sekarang aku sedar pengorbanan mereka selama ini...

tp laen pula dengan bapa, lebih open untuk kami memilih sendiri pilihan hati,..

tp ada syarat jg law bapa nih... dia nda mau bermenantukan org indo..

huhuhu... tp jodoh itu di tngan Tuhan...

...........................................................................


aku nak kol mama n bapa lah kejap...

dorang nie lama sdh nda kol...





No comments:

Post a Comment