Saturday, April 16, 2011

eXaM is oVeR...

hye semua...

lama ndak update blog...

em..

mid term dah slesai..

minggu dpn dah kuliah blk..

huhuhu...

tiada cuti mid ka..?? tiada la bah..

sedih.. T.T

aku nak tido puas2 lps nieh..

waktu minggu exam asyik tido lambat..

mau balas dendam... huhuhuh

tp after this aku kena struggle - se setruggle mungkin...

aku nak beli board, nak tulis target aku untuk final nnti...

huhuhhuu... aku ndak blh maen2 lg lepas nie..( asyik ckp benda sama after exam )..

hahaha... but kali nie aku serius...

huhuhu...

at least kena kuasai subjek2 yg aku target A...

yg laen2 ckit2 jak.. bleh ka mcm tuh..?? hahaah

erm... bln dpn mau pindah rumah sewa g... duit g.. asyik $$ jak..

boros betul hidup jd student nieh..

better aku di skolah asrama dulu blh g simpan duit dlm bank ( hehe,, asyik p ATM adalah)..

tp serius skrg bnyk pakai duit, aku pon xtau kenapa..

dulu time asrama dah ada dewan makan, aku dulu jarang makan kantin, sbb mls nak berbaris, bikin kecewa coz last2 kompom habes punya..

tp waktu mingu2 dekat exam SPM slalu bdk2 form 5 rehat awal, ndak sama dgn bdk2 form laen.. hahaah..

aku pon pegi jugak kantin, tue pon masih berebut2 dgn kwn2 aku..

tp aku rasa skola aku tuh consider lg, sbb student ndak la ramai sngt, dlm <500 pelajar..

kalau skolah laen, ada dekat >1200.. ish3...

mcm mn la 2 ar..?? dlm skul mate aku mcm tuh pon aku sabar jak la, apa tah lg yg dekat2 seribu..???

mampos x dpt makan,, kering badan, tp dompet tebal sbb ndak kluar duit.. hahaha

waktu aku form 1, aku ndak pernah outing., even sekali..

erm.. rasanya ndak pernah, start form 2, jarang2...

form 3 selalu, ndak boleh mis outing, siap minta outing khas lg.. huhuu..

form4 n form 5 lg lah, siap tipu warden tuk minta outing khas.. dajal2..

huhuhu.. tp 2 dulu, erm.. kadang2 aku mls duduk asrama,

tp skrg rindu plak masa2 hidup di asrama,,

zaman bdk2 asrama adalah zaman yg plng best bg aku.. erm..

smsl, aku rindu dgn skolah..

entah kenapa aku dajal, cuba lah bljr bgs2 dulu.. nyesal..

tiada faedah nyesal skrg.. bgs p study bgs2 skrg.. lol..

daaa..

No comments:

Post a Comment