Sunday, May 01, 2011

SaYa MaLaS uPDaTe bLoG

hye.......

saya malas nak update blog lah...

saya nak concentrate( btl ka ejaan nih..) lama dah tak spek english weh..

lalallaaa

.... bljr nak up kan pointer final exam nnti..

6 miggu lg nak final wei...

em.. aku nak struggle....

aku nak struggle...

aku nak bikin org2 yg aku syg happy..

sbb terlalu bnyk pengorbanan mereka terhadap aku nieh..

dah la slalu mintak duit...

tak slalu gi tlfn dorg..

huhuhu

aku x blh la call nenek n atok aku sbb..

aku rasa sedih...

em..

law rindu pon aku akan kirim slm je kat dorg..

wkwwkkw...

pehal lak aku tetibe slang semenanjung nieh..??

buang tebiah lak..

sot...

wkwkw

erm...

ok2...

maybe if ade mase aku update lah blog aku k...

dont worry my fren.. heheh

daaaaaaaaa.......

No comments:

Post a Comment