Wednesday, March 16, 2011

@.@

pusing.... [@.@]

sejak akhir2 nie aku lelah, aku penat...

em...

owh ya...

sabtu kemarin, 12 mac aku pagi2 dah gerak ke jakarta sama kak ema,,

kami sewa kreta, untuk 2 hari, Rp 500,000 .. kira lah sendiri ar, brapa RM nya..

sbb kreta tu mau di bw ke kampung kak ema's abah, di Serang, Banten..

aku pla jd driver, hehe,, tp aku dpt pengalaman baru sbgai seorang pemandu.. lol..

dgn confiden nya, aku lalui tnpa rasa segan silu.. lol.. tnpa rasa nerves lah..

smpai jakarta sdah start macet.. motor kanan kiri, kami lalu jalan biasa2 jak yakni bukan jln tol..

hahahha...

dr Bogor kami gerak jam 6 pagi, smpai jakarta dlm jam 8 pagi..

then stay kejap rumah kak ema di jakarta.. jam 10 gerak ke Serang, sampai jam 1 ptg..

3 jam perjalanan yg jauh jugalah.. em...

em.. len kali aku update,, dah ngantuk.. zzzzzz

No comments:

Post a Comment