Saturday, March 19, 2011

im so sad

hye all...

hari nie aku dikejutkan dgn berita yg menyedihkan...

kazen yg aku rapat, mcm kakak sendiri telah kembali ke rahmatullah..

ya Allah.. aku betul2 sedih.. kuatkan lah semangat ku untuk melalui hidup yg mendatang...

im very miss her.. kak auni, last kita jumpa pon time waktu hari raya haji..

hepy bila mereka plng kg.. sbb rumah mmg sunyi kalau teda kazen2 yg dtg..

apatah lg aku nie yg jenis yg terperap di rumah 24 jam kalau wifi dlm kondisi yg okey..

smpai bapa tegur, nda pandai turun2.. di atas jak..

kalau ada org or family2 yg dtg baru turun..

thats why la, aku suka kalau kazen2 dtg rumah, nda kiralah dr sebelah bapa or mama...

rasanya ingin pulang berkumpul bersama keluarga saat ini..

rasa betul2 sedih..

tp, td ada kelas, teringat juga keluarga di kg.. ingin rasanya mau pulang,..

em.. kepada kak auni.. dek pes panjatkan doa agar roh kak auni di cucuri rahmat Allah..

dek pes syg kak auni..

ingin rasanya berkongsi kesedihan ini bersama paci n babu.. em..

rindu uwa.. rindu mama, bapa.. kazen2 semua..

rasanya baru kemarin kita bertemu.. ternyata sdah 3 bulan aku di sini...

aku jenis yg mudah tersentuh, so if aku call uwa, kompom aku kan sedih..

pernah aku call babu kiah masa di asrama TPB thn lps.. tue pon blh sedih..

nda mau aku nanges, aku nda akan call lama2.. mesti korang angap aku cenggeng kan?

what ever apa korang mo ckp.. aku mmg sensitif kalau bab2 fmly nie..

....................................................


No comments:

Post a Comment