Thursday, March 24, 2011

SeRanG Banten II

hye..

hari nie aku mau smbg story pasal aku di Banten tuh...

em.. jauh mmg jauh.. kg kak ema tuh.. masuk dlm gi..

dah banten tuh jauh dari jakarta, then jauh lg dari banten.. bayangkan lah..

tp aku teda take pic masa di sana, sbb aku teda camera.. mo harapkan hp, nnti

batri hp aku low plak kan.. em...

tp mmg pengalaman lah aku tinggal sana.. mandi air telaga..

sejuk gila.. tp 2 pon time malam jak aku mandi sbb nda terlalu sejuk..

law pagi, sejuk gila.. hahaha

sampai jakarta tuh baru (2nd day) baru aku mandi tmpt rumah kak ema..

ngantuk lg.. hehe

Banten, dekat dengan Pelabuahn merak, quit busy pnya pelabuhan..

semua lori2 pergi sumatera akan lewat sana..

so, jalan tol mcm mn pon mmg teruk gila lah jalan dia...

jiran kak ema yg tinggal di jakarta pon ikut sama, pak RT ( ketua KG.) ..

dia pakai honda civic baru, gila lah.. dah la rendah, habis calar bumper nya.. huhuh

kesian3... tp nda pa.. org kaya.. hahaha

aku di sana mmg pendiam gila.. lol.. trip budak baek.. hahaha

then masa mo plng ke bogor, ikut jalan tol.. hampir nyasar(sesat) ke bandung.. uhuhhu..

sbb penunjuk jln (kak ema) nya nie tidur di blkg.. siap baring2 gi.. lol..

bapak kak ema yg di sebelah aku sampai bingung.. lol..

tp last2 ok juga bah.. jalan tol kalau mau u turn mmg nda dpt..

susah g if terlepas simpang, .. kalau ada GPS kan bgs..??

berangan mau GPS, kereta pon teda.. lol..

aku pon dah convert lesen P pegi CDL.. hehe, yes2.. no sticker P more.. lol..

aku g kk pon nda tampal 2 sticker.. ok jak.. haha.. tp jgn la ambil resiko..

law betul2 yakin baru lah.. ok deh.. ntar aku update lg dah.. daaaa..

No comments:

Post a Comment