Thursday, February 24, 2011

I HaVe NeW GaDgeT....

Assalamualikum sahabat sekalian...

hehe.. mcm org nak bagi ceramah.. hua3..

em... hari senin yg lalu aku ada beli gadget baru...

wawawawa....

gadget yg di maksudkan bukanlah handphone, camera or something yg mahal..

benda nie murah ja...

memandangkan pendrive ( org indo call this item flash disk )...

aku yg sebelum nie ilang entah ke mana.. huhuhu T.T

aku beli PD nie pon dlm Rp69 000 .. ( Rm25 ) ..

murah ka..?? 4G la nie.. dulu pnya maen mahal..

2G pon dlm Rp125 ooo (Rm 45 ).. <--- masa beli PD aku yg sebelum nie..

so, lepas nie blom la aku beraktivitas dgn jayanya... ( copy paste )...

LOL... men2 jak ar.. copy2 solan ja pa nie, n transfer2 gmbr. song, n video.. huhuhu

nie la PD alaf baru.. hua3... ( teringat zaman 2000... millenium.. wawaw )

n keychain OXY tu hanya sebagai hiasan semata, supaya PD aku ndak ilang lg.. heheh

k lah.. later i will update2... daaa....



No comments:

Post a Comment