Tuesday, February 15, 2011

:: LiBuR :: MooD KuranG BaeK ::

assalamualaikum semua...

hari nie libur sempena Maulid Nabi..

tp ndak tau U kami ada buat perarakan ka ndak.. hehe

em.. ow ya..

makin hari, makin ndak dpt tidur malam sdh...

y ar..?? ada solusi ka..??

pening la kepala mcm nie... ish...

tebalik sdah nie. mlm jd siang, siang jd mlm...

heheh... sejak aku selalu curhat (curahan hati).. means mengadu or sharing story dgn

dunia maya nie.. jari2 aku menaip dgn cepatnya... haha

padahal kalau dulu punya lambat mau menaip..

apa lg mau chating2 yg sangat memenatkan sang jari.. hehe.. ^^..

ow ya..

sebenanrya aku mo curhat sama kamu sang pembaca sekalian..

tp aku rasa mcm terlalu open la kan kaalu di sini..

ndak pa lah.. aku simpan jak la story aku 2 dgn kwn2 yg btul2 rapat dgn aku...

kadang aku blh paham juga dgn perangai2 manusia nie.. depan2 jak buat2 rapat, baek..

kunun aku terhutang budi la 2 kunun.. u so wrong..

then di belakang kita.. dia yg mau jatuhkan kita dari belakang... mcm aku ndak tau kan..??

you so %@^$.. backstabber..

aku just bg inti dia jak la.. then paham2 sendiri la ar.. ~~

lalalala..

No comments:

Post a Comment