Thursday, February 03, 2011

WaFeR CokLaT

assalamualaikum ....

ini post bukan promosi ya..




hanya mau berkongsi kesedapan nya saja.. hehehe

wafer nie namanya CHOCOLATOS..

wafer ni aku pernah bw plng kampung waktu hari raya thn lps..

wafer nie harganya hanya Rp10,000 (Rm3.60) satu kotak medium dlm ada 20 biji..




dlm 1 minggu ja boleh habis, 3 kotak medium.. ^^, memandangkan aku bnyk kazen yg kecil2...

dan adikku yg sihat c hagemaru hakim.. heheh

yummy..

dengan coklatnya yg sedap..

mampu menarik minat siapa saja termasuk warga emas..

hehehe

skrg kan cuti sem, so, aku pon beli lah wafer nie..

yg besar lg.. dlm 1 mingu ja blh hbs.. hehe ^^,

nie i show u all..

hanya Rp20,000.. (Rm7.20) dlm ada 48 biji...



ok lah.. besok, aku n kwn ku mo jln2 memandangkan selama cuti, aku blom berjalan2 lg...

daaa....

2 comments:

  1. punya laa muraah ~
    mau jugaaa ~=p

    ReplyDelete
  2. murah kan??
    hehe
    sini murah2 makanan nya..
    n sedap2..
    tetap juga harus berjimat,
    nda sedar duit mengalir....
    hehe..
    kalo mo ikut,
    mo juga aku jg suply
    tuk export p msia...
    then jual 2 kali ganda..
    hahahaha

    ReplyDelete