Monday, February 14, 2011

:: SeMesTeR BaRu SeManGaT BaRu ::

assalamualaikum semua...



hari ni mula la sudah semester baru...

em,, mudah2an semester ini aku akan lebih gigih berusaha dan tidak akan buang masa lg...

aku mau lebih struggle lg sem ini... mau bljr btul2.. teda lg santai2..

teda lg maen2... teda lg dtg lmbt p kelas... teda lg jalan2...

hanya focus ke arah pelajaran...

aku akan berusaha bersungguh2... bertekad demi keluarga tercinta.. aiseh..

em.. semoga apa yg ku plan ini tdk hangat2 tah* ayam... hehe

smoga semangat ku tidak mudah luntur untuk menjalani kehidupan sebagai seorang mahasiswa..

bukan senang mau senang, bkn susah mau susah... em...

teda siapa yg blh ubah diriku melainkan diriku sendiri...

bak kata cikgu awg sofian teda seorang manusia yg bodoh melainkan dirinya yg malas...

em.. ok lah... mungkin aku jarang update blog la lepas nie....

but mungkin aku akan update lagu2 yg best.. hehehe...

daaa.... SALAM MAULIDUR RASUL buat umat ISLAM di serata dunia...

besok cuti.. hehe ^^..

No comments:

Post a Comment