Thursday, January 27, 2011

aDa OrG BhGiA...^^

hye All...

pagi nie aku nak post tentang kakak aku nieh hazirah...

family pangil kakak aku nie dengan pangilan "iyah"..

hehe.. so, aku pangil kakak aku nie denga kak iyah..

hehe.. nak story abot dia la skrg nie.. hehe

hari tue aku tengok status fb nie mcm nie...



haha.. mcm laen ja kan nie status.... em.. tapi aku abaikan ja lah..

malas nak coment or like.. biar kwn2 dia jak la yg coment or like..

hehe.. skali aku log in la fb kemarin,

ada kuar nama dia kat TOP NEWS... hehe

dan TOP NEWS 2 laen dr pada yg laen taw...

nampaknya ada orang tengah bahgia la skrg... ceawah..

dlm hati ada taman ka kak iyah..??

hahhah... mantap dowh... ^^,

nie aku screenshot lg sal benda tuh...



hehe.. manTOP dowh skrg kak iyah.. hehe... k lah.. mls nak taip pnjg2 dah..

this pic spesel tuk kak iyah yg tengah hangat bercinta...



ok lah.. later i will update more...

dddddaaaaaaaaaaaaaaaa............

No comments:

Post a Comment