Friday, January 28, 2011

I ToT ToDaY iS ThUrSdAy



assalamualaikum...


salam hari jumaat..

yg lelaki2 nie ada pergi solat jumaat ka..??

hehe...


aku n kwn aku nash ingat hari ini hari khamis..

serius kita ingt hr nie hr khamis..

bla... bla... bla...


then smlm aku lmbt tdr g, subuh baru tidur..

td pagi abg nash call dia, bla, bla, bla, then abg dia mo stopkan calling dgn
alasan mo solat jumaat..

c nash yg terpinga2 pon ketuk2 pintu bilik aku sambil teriak2

"marul!!,bangun kaw, hari jumaat nie hari..".. ces! kacau org tidur jak.. aku pon bangun dgn
malasnya.. tp aku terus dgn muka blank2, tanya dia, betul ka nie hari jumaat..??"

hurf..

aku yg masih malas2 terus gi baring2 di biliknya...

then, mandi.. pas 2 kami cepat2 gi masjid...

lepas dr solat jumaat, kami singgah jap rumah dorang cewe2 bara iii..

ambil tanaman peliharaan c yan.. later aku kasi tingu pic tanaman c yan tuh...

then, kami pi makan la makanan yg di masak sendiri.. jimat bnyk law msak sendiri..

hari2 kenyang.. hahaha.. "kurus" la aku nda lama...

ok lah.. later i will update more about tanaman yan tuh..

dddaaaa.......... ^^,


No comments:

Post a Comment