Tuesday, January 25, 2011

CoRn + MaYoNiS + MiLk Or ChOcoLaTe + ChEeSe

assalamualaikum semua...
memandangkan skrg dah cuti sem,,
aku nak update bnyk2 post.. hahahaha (ketawa gumbira)..
mau pulang malas, bnyk dah aku habiskan duit di sini.. huhu
g pon ada kwn aku bdk LD ndak plng.. housemate aku dia nie..
haha.. em.. so tinggal la kami ber2 di sini, coz supi n yun pulang sabah..
em.. malam karang hantar yan gi bandara plak.. hehe.. sewa kereta la jawapnya.
dah lama aku ndak drive kan.. hehe.. lesen P aku akan luput dr muka bumi ni pada 05 MAC 2011, jd nnti parents aku la yg renew kan lesen P dah ndak ada gi,yg ada lesen CDL.. owh my gosh.. lama aku tunggu,, 2 thn baru dpt tukar.. naseb bek aku ndak ada kes2 berat or ringan2 masa aku pemegang lesen P nieh.. owy ya,
yan nie pompuan, bdk sipitang.. bapa dia dtg sini, then dorang pulang sama2 g kg bapanya di NTT, Timur.. coz c yan nie mmg dah pulang sabah bulan lepas, jd dia ndak plng sabah la..bulan lepas Abang c yan nie kawen, sbb tuh dia pulang bln lps.. hehe
post aku mmg slalu menyimpang dr tajuk.. huft..

owy ya.. balik kepada tajuk asal..
i wanna show u something..
taa daa~



delicious kan..?? tp yg nie aku beli yg milk.. coz aku x suka kalo choclate + cheese.. rasa dia laen taw... x seswai .. !!

em, pembetulan, aku ndak pernah beli sebenarnya.. hehe..
housemate aku yun yg slalu beli, aku apa lg, mengintu la.. tp yg nie dia btul2 kasi.. sbb aku ndak suka berbaris taw org beli nie benda.. sbb benda nie tren skrg..
hahha.. makanan pon ada tren ka.. 1st tue mmg 1 org ja yg jual benda nieh.. 2la pasal benda nie MONOPOLI.. tp skrg dah PPS (pasar persaingan sempurna) dah.. tp if lidah ko dah seswai ngan yg itu, itulah.. yg nie mmg lidah aku dah ngam dgn yg 1st2 tuh.. so, kalo beli tmpt org laen mcm ndak sedap.. hihi ^^.. ok lah.. star lapar plak post tentang makanan nie.. aku nak pegi dapur, cari apa yg patut.. hhihi ^^,
dadaa...



psst, hensome/cantek bha law ko klik ni nuffnung.. hehe




No comments:

Post a Comment