Friday, January 28, 2011

WhaT ThE HelL wit Fb...??


....hye all....

...kenapa sekarang fb palui2 ar..??

...notification slalu lambat, kadang langsung teda.. hurf..

...wht the hel la skrg fb nieh...

..kin panas...

...kalau dulu langung cepat jak...

...skrg, mcm bermasalah gila...

..lg 1, td baru kawan aku tegur, dia bilang prof pic aku laen..

...aku ckp apa yg laen..?? 2 gmbr nephew aku lah...

bukan dia bilang.. PP aku tuh gmbr apa entah...

...sot...

...fb,, y ar u so suck..??

...so, aku akan berpindah ke formspring le jawapnya...

..or, kalian ada suggestion laen apa??

..just tell me k... let me know..

..sharing is caring.. hahaha.. tak gitu..?

..nieh, aku dapat screenshot dr eyoi, dia yg..

..inform aku sal benda tuh.. thanks yoi, ur my fren.. heheh ^^..




..bangga seh eyoi.. hehe..

...then aku tkr PP ngan pic laen...

...dah normal blk dah...

..mati2 aku pkir fb aku kena hack..

..skrg ramai kwn2 aku fb dorang kena hack,,

..salah sorangnya adalah henry.. hurf.. apakah motif utama dorang hack fb org...??

..buang tebiat je kan..?? teda kerja, cari kerja yg tiada faedah..

..bgs gi buat amal jariah tmpt2 anak2 yatim, pesantren ka, pegi tingkatkan..

..ilmu agama, dapat juga pahala.. kan2..?? erm..

..k lah.. later i willl update more.. hehehhe

...daaa....... sampai ketemu yaa...

^^

~dont forget to click my nuffnung~
anda akan hensem/cantek selamanya..








No comments:

Post a Comment