Sunday, January 23, 2011

Testing2 nak jadi photo-G

hye all...
apa kabar..??


walau aku rasa blog aku x sepopular blog ben ashaari or fatin liyana... aku tetap nak post something about my life... dah tajuk blog aku pon "all about my life" kan... so, dah pasti2 lah tentang diri aku n kehidupan aku kn... tak gitu?? hahah


buku nieh aku dapat dari B'EXPERT.. B'EXPERT nie dorang agensi ajar2 bdk2 siswa/i subjek biologi.. free coz aku les( nie tusyen dlm bhsa indo.. ) kalau bagi aku better les dari kuliah.. kadang tak fhm, malu nak tnya ngan dosen( pensyarah dlm bhsa indo).. budak2 kelas2 semua pandai2.. nak tnya nnti ada plak salah tnya.. nnti 1 kelas gelak kan aku.. huhu
boleh2 plak ada buku cam nie kan.. tak seswai tuk budak2 di bwh umur.. hehe





iya2 je lah kan..?? em... owh ya.. dah lari dari tajuk post aku dah nie... em.. nieh.. aku try take pic use my NOKIA N97.. em.. handpon nie camera dia mmg mantap kalau ada light yg terang.. tapu kalau dah gelap2 aka malam.. dah tak cantik dah... so if nak take pic time malam2 kena cari sumber cahaya yg terang la.. kalau tak pic tak akn cantik.. hurf.. handpon je mahal.. tp camera, mlm tak cantik,, mcm nyesal je aku beli.. hehe.. tak nyesal lah.. konon je... sampai aku ikat perut nieh makan maggi.. samapi lah muka aku berjerawat dengan teruk nya.. mcm apa je lah aku nie kan sangup ikat perut demi handpon.. membazir jelah.. tp ada orang ckp aku untung beli handpon nieh.. owh ya, aku blom story gi aku beli handpon nieh 2nd, 1st handpon nie pompuan pnya.. baru je pakai 3 bulan dia pi jual handfon nieh.. pompuan kaya la nieh,, tiap 3 bulan tukar fon.. mamat jurujual fon 2 ckp, pompuan tue trade-in ambik blackberry.. BB siot.. nokia n97 aku beli nieh masih ada warranty lg.. fuh.. dah la pompuan yg pkai, nmpk baru lg tuh.. resit dia beli fon nie pon masih ada..dia guna kad kredit geng.. pergh.. mantap siot... totally menyimpang dari tajuk post dah nie...hehe..
nah aku display pic yg aku ambil gambar, konon2 nya nak jadi photo-G.. hehe
nieh fot yg aku ambik.. cantik tak..?? ala2 DSLR gitu kan.. aku pon tak tau n97 aku blh mcm nie 1st2.. hehe.. jakun tul lah..




ok lah.. later i will update about makanan yg aku dah take pic.. sedap tau.. corn + milk + mayonis + cheese... dont forget to click my nuffnang yah... daaadaah.. ^^,




No comments:

Post a Comment